Wednesday, August 17, 2005

چاقو


هی چاقوی کند کهن سال
زیر باران این همه پر
ردِ گلوی چند پرنده را
پنهان خواهی کرد؟!
تو که تا ابد نمی‌توانی
تمام کبوترانِ آن همه پاییز را
دست آموز دلهره کنی
به آشپزخانه‌ات برگرد
هنوز چیزهای بسیاری هست
که به تساوی تقسیم نکرده‌اند

"سید علی صالحی"

نوشته‌هاي خوانندگان 8:

نوشته شده در تاريخ2:04 PMتوسط Anonymous Anonymous

انشالله دفعه ديگه مزاحمت ميشم خانوم گل حالم زياد خوب نيست براي مسافرت طولاني

 
نوشته شده در تاريخ2:33 PMتوسط Blogger Maryam

منظورتو نمی فهمم
sorrowgalaxy.blogspot.com

 
نوشته شده در تاريخ3:11 PMتوسط Blogger mina24

می شه خواهش کنم وبلاگ منو پینگ نکنید؟ به خدا از مطلب قبلی تا حالا خودم اصلا پینگ نزدم. کیه که با من دشمنی داره؟ صدای دوستام دراومد. این عکس و شعر رو زود گذاشتم اینجا که بیخودی مردم نیان و برن.

 
نوشته شده در تاريخ3:46 PMتوسط Anonymous Anonymous

nemidoonam chera hamash be jaye parande mikhoondam goosfand, akhe ziad ba chaghoye ashpazkhoone parande nemikoshan

 
نوشته شده در تاريخ2:14 AMتوسط Anonymous Anonymous

از پست قبلی ت خیلی استفاده کردم ممنون. این پست هم خیلی زیبا بود مخصوصا اینکه گفته چیزهای زیادی هس که به تساوی قسمت نکردن. راستی اگر ممکنه من رو تو یاهو اد کنید که هر وقت آپ شدی بیام اینجوری جا میمونم.

 
نوشته شده در تاريخ2:15 AMتوسط Anonymous Anonymous

از پست قبلی ت خیلی استفاده کردم ممنون. این پست هم خیلی زیبا بود مخصوصا اینکه گفته چیزهای زیادی هس که به تساوی قسمت نکردن. راستی اگر ممکنه من رو تو یاهو اد کنید که هر وقت آپ شدی بیام اینجوری جا میمونم.
gilani_mahdi@yahoo.com کامنت قبلی اشتباه شد آدرس ای میلم رو جا آدرس وبلاگم گذاشتم

 
نوشته شده در تاريخ8:07 AMتوسط Anonymous Anonymous

یه شهری هم بود که می گفت -کارد جز از برای قسمت کردن نان بیرون نیاوریم-کجا خونده بودمش؟

 
نوشته شده در تاريخ9:16 AMتوسط Anonymous Anonymous

rasti chera counter nemizari

 

Post a Comment

برگرد به صفحه اصلي