Saturday, October 08, 2005

چهار چرخه در وسط خیابان یا دوران دوپایی در پیاده رو تمام شد (2)

کی گفت من ترسو هستم؟ قابل توجه همه که من یه ذره هم نترسیدم و خیلی راحت به مارپیچ رفتن توی بزرگراه هم ادامه دادم تا این‌که بعد از دو جلسه دیگه (یعنی دیروز) مارپیچ رفتن تمام شد و تونستم فرمان رو کنترل کنم.
دنده هم آسون بود. امروز هم خیلی خوب از پس پارک بر اومدم.
راستش قبلن فکر می‌کردم با 10 جلسه تمرین چیزی یاد نمی‌گیرم ولی حس می‌کنم که کاملا آمادگی دارم برای امتحان دادن.
دوتا نکته بود که خواستم توی نظرخواهی مطلب قبل بنویسم دیدم طولانی می‌شه.
اول این‌که با ترفندی که آموزشگاه زده من همون یک مرحله‌ای سابق گواهینامه می‌گیرم. چون ثبت نام رو اواخر مرداد انجام دادم ولی کلاس‌های تئوری یک ماه بعد برگزار شد و چون ثبت نام و آموزش آئین نامه در مهلت یک مرحله‌ای بوده پس گواهینامه ما هم همون 10 ساله است.
دوم این‌که: امروز داشتم به کامنتی که نوشته بود: « چه عادی دنبال کسی ميگردی که همراهي کنه. من هنوز نميدونم کسايی که عصيان ميکنن و ميگن به حضور برادر همراه نيازی نيست حق دارن يا اونايی که با حضور برادر همراه راحت ترند و اصلا هم به فکر عصيان نيستند ...» فکر می‌کردم، چون قرار بود خاله همراهم بیاد که کمی دیر کرد. به مربی که گفتم:« اگه همراه نداشته باشم ایرادی داره» گفت:« بله ایراد داره، همراه نداشته باشی این جلسه می‌افته به وقتی که همراهت بیاد»
من باید چه کار می‌کردم؟ ایستادیم تا خاله اومد و سوار شدیم. آئین نامه راهنمایی رانندگی برای تعیلم خانم‌ها توسط آقایان حضور شخص دیگری از محارم رو لازم دونسته وقتی قانون این رو گفته اعتراض کردن به مربی و آموزش‌گاه چه فایده‌ای داره؟
از طرفی تعداد مربی‌های خانم این‌قدر کم هست که من باید تا دوماه دیگه در نوبت می‌ایستادم تا بتونم بدون همراه به تعیلم رانندگی برم. عصیان به ضررم بود و صبر کردن برای مربی خانم هم همین‌طور.

نوشته‌هاي خوانندگان 4:

نوشته شده در تاريخ9:45 PMتوسط Anonymous Anonymous

کی گفته شما ترسو هستید؟من که نبیده بیدم!

 
نوشته شده در تاريخ1:03 PMتوسط Blogger alireza

This comment has been removed by a blog administrator.

 
نوشته شده در تاريخ1:04 PMتوسط Blogger alireza

ماجرای جالبیه.
اسم مطلب جالب‌تر. اصولاً از این مدل تیترها که یه دونه "یا" توش داره خوشم می‌آد.
مثل اسم وبلاگ ما. ;)

 
نوشته شده در تاريخ4:48 PMتوسط Anonymous Anonymous

اوضاع هيت خوب نبود، لطفا رفرش بزنيد.

 

Post a Comment

برگرد به صفحه اصلي