Tuesday, March 01, 2005

باران

یک درخت بلند و چند درخت کوتاه، درخت بلند خلاف جهت باد خم شده بود روی درخت کوتاه و کوتاهه تبدیل شده به لانه‌ایی امن برای کلاغ‌ها.
به عقلی که خدا در سر کلاغ‌ها گذاشته فکر می‌کردم تا گریزی باشه برای فراموش کردن سردردم.
رادیوی تاکسی روشن بود. صدایی با لوده‌گی می‌گفت:« صلاح مملکت خویش خسروان دانند صلاح مملکت خویش ما نمی‌دانیم...»
باز خوبه که با این سردرد و اعصاب داغون شانس آوردم سوار تاکسی شدم، حوصله‌ی آهنگ‌های ساز و ضربی ماشین شخصی‌ها رو نداشتم. کنارم یک پسر بچه نشست، حدودا 10 ساله... شلوار گرمکن سورمه‌ای کهنه پاش بود، بعد از اون هم یه مرد جوان سوار شد...
سرعت ماشین کم شد و ایستاد توی صف ترافیک، اگزوز کامیون کناری فقط چند سانت با شیشه‌ی باز کنارم فاصله داشت... مقنعه‌ام رو جلوی بینی گرفتم و دنبال دستگیره گشتم. نبود! راننده متوجه شد و دستگیره‌ای به طرفم دراز کرد. خم شدم و گرفتمش و شیشه رو بالا زدم. کمی به نفر کناریم نزدیک تر شده بودم... ایرادی نداشت.
باز به خیالات مشغول شدم. ابرهای سیاه داشتن به خورشید خانوم نزدیک می‌شدن... ببین خورشید حقته! دوره‌ی خانوم‌های ساکت و قدیمی تموم شده...
یهو حس کردم چیزی تغییر کرده، ولی چی؟ این پام از اون یکی گرم‌تر شده! چشمامو چرخوندم... دست سبک و سیاهی روی پام بود و انگشتاش داخل کیفم.
سرم رو برگردوندم و مستقیم نگاهش کردم. از خونسردی خودم متعجب بودم.
خیلی آروم گفتم:« فکر کنم جای دستت روی پای خودت باشه!»
دستش رو پس کشید، به بقیه نگاه کرد... کسی متوجه نشده بود. بعد هم منو نگاه کرد و تا آخر راه به دستهای کوچکش خیره شد.
نگاهش شرمگین نبود، حتی متاسف هم نبود. سیاه بود و درهم.
بارون گرفت.

نوشته‌هاي خوانندگان 7:

نوشته شده در تاريخ10:38 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام.شاید هم دوره ی خانوم های ساکت و قدیمی تمام نشده باشه.امیدوارم سردرد و کسالتها برطرف شده باشه.

 
نوشته شده در تاريخ11:11 PMتوسط Anonymous Anonymous

کاشکي حداقل به اندازه ي اون کلاغ ها امکانات وجود داشت براي بچه هاي اين جوري... :(

 
نوشته شده در تاريخ11:21 PMتوسط Anonymous Anonymous

ببين اگر اينجوري پيش بره دامنه تحريمها شامل تاکسي سواري هم خواهد شد . . .
پرويز
آچار فرانسه

 
نوشته شده در تاريخ12:57 PMتوسط Anonymous Anonymous

تا حالا در سایت قزاق عضو شدید؟ من برای چند نفر از دوستان دعوتنامه فرستادم. اگر کسی تمایل به عضو شدن داره ایمیلش رو بنویسه. قزاق کاملا شبیه به اورکاته

 
نوشته شده در تاريخ9:18 PMتوسط Anonymous Anonymous

قزاق؟!!!!!!!! منظورت همون گازاگه دیگه مگه نه؟!!

 
نوشته شده در تاريخ12:30 AMتوسط Anonymous Anonymous

خوش انصاف!!! حداقل یه صدی، دویستی، هزاری !!! بهش میدادی تا زحماتش هدر نره
--ستار

 
نوشته شده در تاريخ10:37 PMتوسط Anonymous Anonymous

آدرس جديد حزب ميهن : http://hezbemihan.org

azadsho

azad-sho.persianblog.com

 

Post a Comment

برگرد به صفحه اصلي