Saturday, March 19, 2005

سال نو مبارک

دو روز پیش به دیدن استادم رفتم. تاریخ ادیان و فلسفه درس می‌ده ولی اعجاز حرفها و کارهاش چندین برابر درسها بر شاگردان تاثیر داره. خانه‌ی دلنشینی داشت. تمام دیوارهای خانه‌اش کتابخانه بود و پر از کتاب‌های مختلف.
مثل دو دوست قدیمی گفتیم و خندیدیم. وقت خداحافظی گفت:« هرچیزی که از ته قلب آرزوش رو داشته باشی خداوند بهت می‌ده، به غیر از یک چیز»
فکر کردم چه چیز؟ خداوند بخشنده همه چیز به بنده هاش داده و خواهد داد... پرسیدم و جواب داد:« زمان؛ زمانی که از دست بره خداوند برنمی‌گردونه.»
بعد تابلویی به عنوان عیدی به من داد.
یک بیت شعر با خط خوش رویش نوشته شده بود:
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

نوشته‌هاي خوانندگان 11:

نوشته شده در تاريخ11:21 AMتوسط Anonymous Anonymous

خدایا چنان کن سرانجام کار...تو خشنود باشی و ما رستگار....سلام.سال نو مبارک.چه دعای زیبایی...

 
نوشته شده در تاريخ3:03 PMتوسط Anonymous Anonymous

salam..sale noet mobarak..inshala saleeeeeeee khoobi dashte bashiiii.

 
نوشته شده در تاريخ10:49 PMتوسط Blogger rahimzadeh

سال نو را به شما وخانواده محترمتان تبریگ گفته انشاالله سالی پر از موفقیت داشته باشید

 
نوشته شده در تاريخ12:47 AMتوسط Anonymous Anonymous

سلام.سال نو مبارک.انشالله سال پربرکتی داشته باشید...

 
نوشته شده در تاريخ4:44 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام به همه دوستان.سال نو مبارک.در سفر هستم و فرصتی نیست تا برای تبریک عید به وبلاگهاتون سر بزنم و محببتتون رو جبران کنم.امیدوارم که سال خوب و پر برکتی داشته باشید.

 
نوشته شده در تاريخ7:41 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام و عیدت مبارک >< به روزم سر که میزنی >< راستی من هنوز تو شهر شمام >< ولی مثل اینکه شما نیستین چون نمیبینمتون >< یا حق مسافر .... امیر سنجری

 
نوشته شده در تاريخ7:36 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام. سال نوي تو هم مبارك باشه. از كافي نت دارم مي نويسم، كامنت باشه براي بعد... :)

 
نوشته شده در تاريخ9:58 AMتوسط Anonymous Anonymous

سلام.امیدوارمینای عزیز و همه دوستای خوبش که اینو میخونن سالی پر از شادی سلامتی ورضایت داشته باشن

 
نوشته شده در تاريخ2:11 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام مینا خانم.امیدوارم تعطیلات خوش بگذره.کار مهمی باهات دارم.اگه می شه بهم سر بزن.در ضمن در مسنجر هم برات آف گذاشتم.منتظرم...

 
نوشته شده در تاريخ1:30 AMتوسط Anonymous Anonymous

سلام. ببين يه چيزي نوشته م که دوست دارم بخوني....

 
نوشته شده در تاريخ11:18 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام مینا خانم.امیدوارم تعطیلات خوش بگذره.کار مهمی باهات دارم.اگه می شه بهم سر بزن.در ضمن در مسنجر هم برات آف گذاشتم.اگه آی دی تون رو تغییر دادید لطفا منو add کنید. آی دی من هستش behnoud_us منتظرم...

 

Post a Comment

برگرد به صفحه اصلي