Monday, March 21, 2005

باز شوکه نشویم

این دو سه روز اخیر با هر کدام از دوست و آشنا و همکلاسی تا راننده تاکسی و مسافران اتوبوس در کرمانشاه هم‌صحبت می‌شوی، علاقه‌ای در رای دادن به هاشمی نمی‌بینی.
اکثرا این جمله هاشمی که در زمان جنگ و زیر موشک باران گفت را دلیل محکمی می‌دانند برای رای ندادن به هاشمی، این که گفته:« اگر کرمانشاه هم از دستمان برود و جزو عراق شود مهم نیست.»
مردم کرمانشاه این جمله را زمانی از رییس جمهورشان شنیدند که هر کدام داغدار عزیزی بودند و انتظار حمایت و دلگرمی از رییس جمهور را داشتند. امروز راننده تاکسی می‌گفت:« مگه هاشمی در زیر موشک باران از ما حمایت کرد که حالا انتظار حمایت ما را دارد؟»
از طرفی تبلیغات گسترده احمدی‌نژاد مثل انداختن پوستر و اوراق تبلیغاتی در همه‌ی خانه‌ها مزید بر علت شده تا آماده شویم و مثل روز شنبه به بغض و شوک دچار نشویم.

نوشته‌هاي خوانندگان 5:

نوشته شده در تاريخ11:23 PMتوسط Anonymous Anonymous

اون جمله هاشمي اين بود :«تا همدان هم نباشد مهم نيست». كه در زمان جنگ مرصاد گفته شد

چه جالب «انداختن پوستر»

 
نوشته شده در تاريخ11:54 PMتوسط Anonymous Anonymous

عجب!!
حالا مگه کسی احمدی نژاد رو می شناسه اونجا؟!

 
نوشته شده در تاريخ12:22 AMتوسط Anonymous Anonymous

تا حالا مردم ایران به این بدی سر دو راهی قرار نگرفته بودن.کاریه که شده چه میشه کردمعلوم نیست این گند رومردم خودشون زدن یا شد دیگه. فکر کنم به قول رسول باید بین افتضاح و فجیع اولی رو انتخاب کرد

 
نوشته شده در تاريخ6:42 AMتوسط Anonymous Anonymous

گمان من هم همينه. مردم بی توجه به اينکه هاشمی ۳۰ سال قبل دقيقا مثل الان احمدی نژاد بود و حالا کمی اصلاح نژاد شده (!!!) دنباله روی از شعارهای قشنگ شهردار رو شروع کردن. خب ... در سطح فهم عمومی جامعه حرف ميزنه. کسی هم به نگاه کردن به تاريخ ۳۰ سال قبل علاقه ای نداره ... از چاره گری آقايان بيچاره شديم !ا

 
نوشته شده در تاريخ9:13 AMتوسط Anonymous Anonymous

به نظر من كه احمدي نژاد راي مياره... تو شهر ما كه بد جوري تبليغات احمدي نژاد هستش... حالا كرمانشاه رو نميدونم... .

 

Post a Comment

برگرد به صفحه اصلي