Wednesday, August 24, 2005

جای خالی را با کلمات مناسب پر نمائید: (20 نمره)

گناه‌ش به گردن نویسنده خبر و " حیاتی" گوینده اخبار.
من که بعد از شنیدن دو ساعت نیش‌م باز بود.
به جای سه نقطه هرچی دلتون خواست بگذارید:
" از اهداف مهم می‌توان به ایجاد بستر مناسب جهت روابط پیشرفته بین... اشاره کرد."

نوشته‌هاي خوانندگان 11:

نوشته شده در تاريخ11:12 PMتوسط Anonymous Anonymous

۲ شريک جنسيه ديگه! ;)

 
نوشته شده در تاريخ11:33 PMتوسط Anonymous Anonymous

چرا کسی از خاطره‌ها سراغی نمی‌گیره؟

 
نوشته شده در تاريخ12:02 AMتوسط Blogger نسرین

چه سوال سختی!...بین نقطه چین ها رو بنویس احمدی نژاد و چه می دونم بریتنی سپیرزی مادونایی چیزی!!...یاد اون جوکه افتادم که ترکه میمیره میره اون دنیا می بینه بریتنی و احمدی نژاد دارن با هم می رقصن!از یکی می پرسه چرا اینجوریه میگه اینا دارن عذاب پس میدن!!بعد میگه خب اگه اینطوریه منم می خوام عذاب بکشم!میگن بابا بریتنی داره عذاب پس میده نه احمدی نژاد!...ببخشید که من بلد نیستم با مزه جوک تعریف کنم!

 
نوشته شده در تاريخ2:04 AMتوسط Anonymous Anonymous

بستگی به میزان مناسب بودن بسترش داره

 
نوشته شده در تاريخ3:41 AMتوسط Anonymous Anonymous

hamoon 3 noghte koli khodesh mani ro miresoone....bikhil baghish...!

 
نوشته شده در تاريخ5:15 AMتوسط Anonymous Anonymous

خدای من! باورم نمی شه. تو چه قدر تنزل کردی....

 
نوشته شده در تاريخ8:29 AMتوسط Anonymous Anonymous

من چه بی تربیت بودم

 
نوشته شده در تاريخ10:56 PMتوسط Anonymous Anonymous

بی تربیت ها! جای خالی حوزه و دانشگاه بود. دیدید چقدر افکار متعالی دارید!

 
نوشته شده در تاريخ3:54 AMتوسط Anonymous Anonymous

خوب من هم گفتم بستگی به آمادگی بسترش داره دیدی این قضیه بستراش آماده نیس و امکان آماده کردنشم بعیده باسه همین تلویزیون جزو اهداف گفته

 
نوشته شده در تاريخ12:43 AMتوسط Anonymous Anonymous

حالا اون یه چیزی گفته، تو چرا دست
گرفتی واسش؟!وای وای وای! ... البته خوبه که تو این مملکت هنور سوژه هایی برای خنده پبدا می شه

 
نوشته شده در تاريخ10:36 AMتوسط Anonymous Anonymous

افراد جامعه... این درسته... .

 

Post a Comment

برگرد به صفحه اصلي