Thursday, November 10, 2005

پنجره


يك پنجره براي من كافي‌ست
يك پنجره به لحظه‌ي آگاهي و نگاه و سكوت
ولي
بهار پنجره‌ام را
به وهم سبز درختان سپرده بود.

« تكه‌هايي سرهم شده از اشعار فروغ»

نوشته‌هاي خوانندگان 9:

نوشته شده در تاريخ8:12 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام....منم خوشحالم كه با يه وبلاگ خوب همشهري آشنا شدم...و ممنون كه سر زدي موفق باشي

 
نوشته شده در تاريخ9:11 PMتوسط Anonymous Anonymous

بابت زیارت قبولی خیلی ممنون. راستی در مورد میل باکست خیلی ابراز همدردی میکنم چون خودم هم یک چنین بلایی سرم اومد اون هم از حماقت خودم بود که یه نفر مثل آب خوردن آی دی اصلیم رو هک کرد و تمام ایمیل ها و عکس های یادگاری و لیست مسنجر بعلاوه یاهو سیصد و شصت و غیره رو از دست دادم. می فهمم :(

 
نوشته شده در تاريخ9:15 PMتوسط Blogger نسرین

این میوه عشقولانه ات خیلی خوش آب و رنگه...عشقت به سرخی دونه های سرخ انار...میبوسمت عزیزکم.

 
نوشته شده در تاريخ10:55 PMتوسط Anonymous Anonymous

آگاهی...نگاه...سکوت.....

 
نوشته شده در تاريخ11:02 PMتوسط Anonymous Anonymous

ما چون دو دریچه روبروی هم آگاه ز هر بگو مگوی هم هر روز سلام وپرسش و خنده هر روز قرار روز آینده.

 
نوشته شده در تاريخ8:17 AMتوسط Anonymous Anonymous

1. تشكرات
2. نگو. يادم افتاد. دو بار اين بلا به سرم اومده ولي اين يكي خيلي وحشتناك بود.
3.قربانت نسرين گلي
4.سكوت چرا؟ آگاهي نگاه سخن
5. اين شعر رو خيلي دوست دارم. « اكنون دل من رميده و خسته است، زيرا يكي از دريچه ها بسته است، نه عشق فسون نه ماه جادو كرد، لعنت به سفر كه هرچه كرد او كرد.» از اخوان بود فكر كنم.
خيلي غم انگيزه!خدا رو شكر كه با حال و هواي اين چند روز من نمي خونه!

 
نوشته شده در تاريخ12:43 PMتوسط Anonymous Anonymous

مينا جان با سلام ودرود گذرم به اينجا افتاد،چه جاي با صفايي از ساده گي وزيبايي وبلاگت از روان و با احساس نوشتن ات خوشم آمد. از نوشته هايت پيدا است مثبت وزيبا فکر مي کني . با اجازه لينک شما را اضافه کردم. هميشه شاد وخرم باشيد

 
نوشته شده در تاريخ2:33 PMتوسط Anonymous Anonymous

salam.rasti age mikhay dige imailat pak nashe az mail pop3 estefade kon age khasti baram mail bezan ta barat tozih bedam
mofagh bashi bye

 
نوشته شده در تاريخ6:28 PMتوسط Anonymous Anonymous

1.آقاي كجوري عزيز ممنونم از لطفتون، براي من افتخارِ كه از وبلاگم تعريف كرديد و لينكم رو اضافه كرديد. چند بار كه نوشته هاي شما رو خوندم از سخت كوشي و زندگي شما درس بزرگي گرفتم. تعارف نمي كنم. چند روز پيش كه جريان ازدواج شما و تحمل خانمتون رو خوندم مشكلاتي داشتم و خودم و عزيزترينم خيلي ناراحت بوديم. آدرس شما رو بهش دادم وازش قول گرفتم كه تلخ و شيرين هاي شما رو بخونه. هر دوي ما رو به صبر كردن و به نتيجه رسيدن اميدوار كرديد كار زيبايي انجام مي ديد كه زندگي تون رو مي نويسيد.
اميدوارم سلامت و موفق باشيد.
2.مرسي، به لطف روبو خان ايميل پاپ تري هم دارم تا ببينم دختر خوبي مي شم و خرابكاري نكنم يا نه.
3.جوابم رو خوندم و خيالم راحت شد. فردا مي نويسم چرا. اين تعهد نامه رو به بقيه نشون مي دم تا امضا كنند.

 

Post a Comment

برگرد به صفحه اصلي