Friday, January 20, 2006

خداحافظی با بلاگر سلام به خانه‌ی نو

بار اولی که وبلاگ نوشتن رو شروع کردم ظهر یک روز تابستان بود که از بیکاری و تفنن سراغ پرشین بلاگ رفتم. وقتی خواستم آدرس وبلاگ رو انتخاب کنم نوشتم مینا، که قبلا پر شده بود. پس نوشتم مینا 24. چون روز بیست و چهارم ماه دنیا اومدم. و " خاکستر گل سرخ " رو از کتاب زیبای " پرنده خار زار " انتخاب کردم.
اون روز اصلا فکر نمی‌‌کردم که در وبلاگ داشتن اینقدر جدی باشم که با چند روز فیلتر شدن پرشین بلاگ نتونم طاقت بیارم و کوچ کنم به بلاگر.
اومدم به بلاگر، ولی قالب درست و حسابی نداشتم تا اینکه سجاد گفت که نویسنده‌‌ی وبلاگ "ساده تر از آب " پیشنهاد داده که براش قالب درست کنه ولی چون سجاد از قالب خودش راضی بود گفت که اون قالب برای من درست بشه.
بیشتر از یک سال از اون روز می‌‌گذره. آقای حکیمی که پارسال زحمت این قالب رو کشیدن الان هم با بزرگواری کمک کردن تا صاحب یه خونه‌‌ی مستقل بشم.
وبلاگ جدید رو خیلی دوست دارم. وردپرس امکانات خیلی خوبی برای وبلاگ نویسی داره که آدم رو قلقلک می‌‌ده تا بنویسه. با قالب جدید هم خیلی راحت هستم و در کل از زندگی توی خونه‌‌ی جدید لذت می‌‌برم.
شما هم بفرمایید.و البته زحمت بکشید و به عنوان کادوی خونه‌‌م آدرس رو تغییر بدید.

نوشته‌هاي خوانندگان 6:

نوشته شده در تاريخ10:47 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام
مبارکه.

 
نوشته شده در تاريخ11:31 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام
خونه جدید مبــــارکـــــ
امیدوارم اونجا هم موفق باشید. من نمیدونم مگر چه امکانیتی داره ؟ !!
البته از اونجایی که من از امکانات سایت ایرانی بلاگفا خبر دارم، امکانات بلاگر در مقابل بلاگفا خیلی کمتر هست.(من که اینجوری حس میکنم!
نمیدونم امکانات خونه جدید شما مثل بلاگفای ایرانی هست یا هنوزم بهتره؟
اگر از بلاگفا بهتر باشه که من برای خودم متاسفم! اینهمه گشتم تا یه سرویس دهنده ی خوب و معتبر پیدا کنم، گرچه بلاگفا امکاناتش خیلی خوب بود، اما از اهل فن شنیدم که بلاگر معتبر تره، و اومدم و مطالبم رو توی بلاگر نوشتم. گرچه همزمان توی بلاگفا هم مینویسم
کاش زودتر با وردپرس آشنا شده بودم.
بهر حال خونه جدید مبارک، امیدوارم خوش قدم باشه
موفق باشید

 
نوشته شده در تاريخ1:35 AMتوسط Anonymous Anonymous

سلام
خونه نو مبارک :)

 
نوشته شده در تاريخ10:54 AMتوسط Anonymous Anonymous

salam mano yadete? mina63 ! alan ye adresse jadid daram . montazeram

 
نوشته شده در تاريخ9:42 PMتوسط Blogger Mehdi Hassanian esfahani مهدی حسنیان اصفهانی

مبارک باشه :)

 
نوشته شده در تاريخ11:58 PMتوسط Blogger Alireza

من این قالب رو خیلی دوست دارم. حیف که کمتر میبینمش

 

Post a Comment

برگرد به صفحه اصلي