Wednesday, November 30, 2005

روزهای دور از کامی

واقعا سخت می‌گذره. کلی وقت اضافی گیر آوردم که نمی‌دونم کجا بودن تا حالا. از تلویزین که بیزارم. برای دیدن و شنیدن موسیقی و فیلم هم از کامپیوتر استفاده می‌کردم. نوشتن و خواندن وبلاگ و سرزدن به سایت‌های خبری، حتی حرف زدن با دوستان از تینا تا عزیزترین به مسنجر محدود شده بود.
ولی حالا چی؟
هیچکدوم نیستن.
یه ذره زیادی سخته. هر روز هم می‌ریم یه قطعه تهیه می‌کنیم ولی بعدش متوجه می‌شیم بقیه قطعات بهش نمی‌خورن یا یه چیز جدید سوخته بوده و ما متوجه نبودیم، با این اوصاف خریدن یه سیستم جدید به صرفه تر به نظر می‌آد.
خیلی دلم برای وبلاگ‌ها و نویسنده‌هاشون تنگ شده. کافی نت رفتن هم مکافات شده. یه روز یادم رفته مسنجر رو ببندم. یه روز هم ایمیل رو. عادت ندارم خب. چه کار کنم؟ خوبه باز هک نشدم و اتفاق دیگه‌ای نیفتاده. مسئول کافی نت آشناست و می‌دونه من چه موجودی هستم.
اینهمه بدی گفتم ولی خوبی هم داره. با وقت‌های اضافی که مثل گنج‌های مخفی هستن کلی کارهای خوب انجام دادم. چند تا کتاب خوندم که تا حالا فرصت نمی‌شد بخونم. یه ذره خیاطی یاد گرفتم و چند تا رومیزی دوختم البته با کمک مامان و خیلی کارهای دیگه.
ولی هیچی مثل کامپیوتر نمی‌شه.

نوشته‌هاي خوانندگان 18:

نوشته شده در تاريخ6:30 PMتوسط Anonymous Anonymous

خاك وچوكت كنن... نكنه راست باشه؟!!! اي هوار يعني تو هم؟ تبريك و تسليت عرض مينم.

 
نوشته شده در تاريخ10:59 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام.معتاد به جان خودش هم رحم نمی کند.

 
نوشته شده در تاريخ12:05 AMتوسط Blogger نسرین

با آرزوی شفای عاجل برای جناب کامی جون :((

 
نوشته شده در تاريخ11:30 AMتوسط Anonymous Anonymous

ظاهرا که کار از دعا گذشته، اما بازم فقط دعا مي کنم که هاردت نسوخته باشه. سوخته؟
راستي خوش به حال ات با اون همه وقت اضافي ... البته من 1 روز هم بي کامپيوتر زنده نمي مونم!

 
نوشته شده در تاريخ6:55 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام مينا خانوم آره خدايي بي كامپيوتر هرگز

 
نوشته شده در تاريخ9:17 PMتوسط Anonymous Anonymous

واقعا سر کردن بدون کامپیوتر خیلی سخته.

 
نوشته شده در تاريخ12:46 AMتوسط Anonymous Anonymous

سلام.می فهمم چی می کشین!کامپیوتر نباشه،اینترنت نباشه ،ارتباطتت با دنیا! قطع شده باشه....بد دردیه...
امیدوارم کنکور ارشد قبول بشین.سوختن کامپیوتر رو بگذارین به حساب لطف خدا.اینجوری وقتتان آزاد تره.

 
نوشته شده در تاريخ3:45 AMتوسط Anonymous Anonymous

دورود /

آخ آخ ..

درکت میکنم شدید ..

منم نیومدم نیومدم حالاهم که اومدم ببین کی اومدم ..
اینکه میگم درکت میکنم به خاطر اینه که به غیر از تجربه 2 بار منهدم و منفجر کردن کامی خودم یک بار هم هارد رو با همه اطلاعات به یار عدم فرستادم و همین دو روز پیش هم کامی شرکت پدر رو فرستادم مرخصی دائم .
به هر حال امیدوارم هر چه زودتر با یه سیستم توپ گرفتار این شبکه تار عنکبوتی باشی .

وقت خوش ./././././././.

 
نوشته شده در تاريخ11:43 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام
من اومدم یه سر بزنم و یه بار دیگه بهتون بگم وبلاگ خیلی خوبی دارید .
هم قالب قشنگی داره و هم مطالب خوبی توش نوشتید
موفق باشید

 
نوشته شده در تاريخ1:43 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام
کامی حالش خوب شد یا نه ؟

 
نوشته شده در تاريخ8:46 AMتوسط Blogger پدرام

آخي گناهي ... !

 
نوشته شده در تاريخ6:20 PMتوسط Blogger نسرین

مینا جونی منم دلم برات تنگ شده یه عالمههههههههه...پس کی درستش میکنی این کامی جون رو؟

 
نوشته شده در تاريخ8:00 AMتوسط Anonymous Anonymous

سلام
یه حرف تکراری بزنم . وبلاگ خوبی دارید.
پس این کامپیوتر شما کی درست میشه ؟
اگه بخوام باز هم توی وبلاگم چیزی بنویسم به راهنمایی شما و همه ی دوستان احتیاج دارم

 
نوشته شده در تاريخ12:55 PMتوسط Anonymous Anonymous

man ham hamchin hessi daram

 
نوشته شده در تاريخ11:58 PMتوسط Anonymous Anonymous

سلام . از کامی چه خبر ؟ الان ساعت 11:56 شب پنجشنبه. به 24/ 9 / 84 . به نظر میاد آنلاین هستید. این وقت شب به نظر نمیاد کافینت باشید
موفق باشید
با آرزوی سلامتی کامی ( کامپیوتر)
خدا نگهدار

 
نوشته شده در تاريخ11:27 AMتوسط Anonymous Anonymous

ببخشید!!! علیرضه شما رو من می شناسم؟؟؟ من 5 شنبه اصلا آنلاین نبودم.
هنوز کامی درست نشده. اداره برق قراره یه مقدار خسارت بهمون بده. برای همین صبر کردیم.

 
نوشته شده در تاريخ11:48 AMتوسط Anonymous Anonymous

سلام .
درسته شما منو میشناسید . من برای آماده کردن وبلاگم از طریق ایمیل از شما راهنمایی خواسته بودم
من بخاطر این فکر کردم پنجشنبه شب آنلاین هستید که توی وبلاگ کرمانشاه پاتوق اسم وبلاگ شما پر رنگ تر بود .
خب شاید من اشتباه کردم. ببخشید
خودتون میدونید که من آماتور هستم
با آرزوی سلامتی کامی

 
نوشته شده در تاريخ11:38 PMتوسط Blogger نسرین

سلام مینا جونم جات حسابی خالیه تو بلاگشهر...

 

Post a Comment

برگرد به صفحه اصلي